人気ブログランキング | 話題のタグを見る
ブログトップ

chi ku ta ku

finchz.exblog.jp

New year-!

New year-!_c0151051_13321159.jpg




Happy new year-- everyone.

今年も明けました。
元旦フライトで日本に帰り、お正月は楽しく
家族と、昔からの友達と過ごすことができました。
遠く離れていても、会えば時間が経っていること
も忘れる関係がある家族と友達は、離れている時間
が長いほど、いいものだと気付くことがふえました。

I went back to japan at new year's day flight.
I spend my time for new year's with my family
and old friends. It was very good time.

We have a long distance, but when we meeting up,
we don't feel that , it's like times got back to as it was
before.

It is really good things to have this relationship between
my families and friends. I am so grateful and appreciate it.

今回も帰り道に東京一泊し、少し遊んで帰ってきました。
浅草はものすごい人、人、人!
私はちょっと苦手だけど、きみちゃんはとっても楽しんで
いました。ふー、疲れた。

次に日本に行くときは、もっと観光する時間がある予定。
行きたいところ、いっぱい!

This time again I stayed one night in Tokyo before came back to Canada.
I had some time to walk around, and We went Asakusa.
There was so many people and people...everywhere pushing each other.
I got little tired, but my boyfriend kimichan got really excited and he was
enjoying so much.

Next time, when I staying in Japan, I would have more time to see around.
So many places I want to go!
by finchz | 2011-01-25 13:52
<< ひばり 1年 >>